Vă rugăm să nu începeți asamblarea mobilierului până când nu citiți următoarele informații:

  • Mobila returnată nu trebuie să fi fost asamblată sau, ceea ce este important, nu trebuie să fi fost asamblată. Produsul trebuie să fie în ambalajul său original. Nici ambalajul și nici banda adezivă nu trebuie să fie deteriorate. Puteți deschide cutia tăind cu grijă banda adezivă care sigilează ambalajul.
  • Înainte de asamblarea mobilierului, vă rugăm să verificați cu atenție dacă sunteți mulțumit de culoarea și calitatea acestuia, deoarece nu putem prelua mobilierul după ce a fost asamblat.
  • Dacă nu sunteți nemulțumit de produs și nu ați început încă asamblarea, vă rugăm să puneți articolele înapoi în cutie așa cum au sosit și să resigilați cutia cu ajutorul benzii adezive.

    Bontour Hungary Kft. garantează produsele sale timp de 12 luni. Garanția este valabilă de la data achiziției. Uzura, deprecierea și modificările proprietăților produsului în timp, datorate utilizării naturale, reprezintă un proces natural și nu un defect de calitate. Modificările în materialul mobilierului din lemn natural, deformarea sau decolorarea mobilierului în timp nu sunt considerate a fi un defect. Dacă aveți o plângere, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@vashome.ro

    În cazul unei reclamații în garanție, este posibil să fie necesare informații suplimentare din ambalajul produsului, așa că vă recomandăm să nu aruncați ambalajul original până când nu asamblați mobilierul.

    Garanția nu acoperă produsele care au fost depozitate sau asamblate în mod necorespunzător, utilizate în mod necorespunzător sau neadecvat, modificate sau curățate în mod necorespunzător cu o metodă sau un produs de curățare necorespunzător. Garanția nu acoperă uzura, tăierea sau zgârierea, impactul sau deteriorarea accidentală care rezultă din utilizarea normală. Produsele sunt adecvate numai pentru utilizare în interior, cu excepția cazului în care se indică în mod specific altfel pe ambalajul produsului sau în descrierea acestuia. Garanția nu se aplică în cazul în care produsul a fost depozitat în aer liber sau într-un mediu umed (cu excepția produselor destinate utilizării în aer liber). Garanția nu se aplică în cazul daunelor indirecte sau indirecte.

    Dreptul de retragere

    Deoarece produsele noastre sunt vândute exclusiv online și nu pot fi vizualizate în prealabil de către clienții noștri, oferim un drept de retragere pentru toate produsele noastre. Acest lucru înseamnă că clienții noștri au un drept de retragere nelimitat pentru toate achizițiile timp de 30 de zile, astfel încât, dacă nu sunt mulțumiți de produsele noastre, le pot returna fără a da nici un motiv, dar acestea trebuie să fie acceptate în ambalajul lor original. Vă rugăm să nu uitați că costul returnării produsului este responsabilitatea clientului.


    Cererea de garanție poate fi făcută prin prezentarea unei copii a facturii (se acceptă o copie).
    În absența acestui document, nu putem accepta cererea de garanție!

    Timpul maxim de execuție pentru inspecția și repararea reparațiilor în garanție este de 1-2 săptămâni , dacă piesa este disponibilă în depozitul nostru. În cazul în care piesa nu este în stoc, ne rezervăm dreptul de a prelungi această perioadă din motive justificate.
    Coletele trimise prin poștă nu vor fi acceptate de către magazinul nostru online, ele vor fi returnate expeditorului în orice caz!
    Costul returnării unui produs defect care nu rezultă din fabricație este întotdeauna suportat de către client.