1. Costul de returnare
- Taxa de reaprovizionare: gratuit, fără taxă
- În cazul produselor deteriorate sau defecte, vom plăti costurile de returnare.
- În cazul în care vă răzgândiți și doriți să schimbați produsul cu un alt produs sau nu doriți produsul, costul direct al returnării produsului în caz de retragere este suportat de către consumator. (taxa de retur 48 de lei)
2. Completați formularul de retragere.
În cazul în care consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să trimită o declarație clară a intenției sale de retragere către Bontour Hungary Kft. (de exemplu, prin poștă, împreună cu produsul sau prin poștă electronică) la una dintre următoarele adrese de contact:
Adresa: 1174 Budapest, Régi vám köz 6, Ungaria
Adresa de e-mail: info@vashome.ro
Tel: +40 31 631 2755
3. Împachetați produsul!
Pachetul returnat trebuie să includă:
- produsul care face obiectul reclamației
- formularul de retragere completat
Cum împachetez corect produsul?
- Este important ca articolul returnat să fie în stare nouă și nefolosită, în ambalajul său original.
- Este important să nu scrieți sau să deteriorați ambalajul original, sigilat cu bandă adezivă transparentă și însoțit de toate etichetele originale ale produsului.
4. Returnați-ne pachetul!
Puteți returna coletele la următoarea adresă:
Adresată către Bontour Hungary Kft.
Notă: RETURN
Adresa: 1174 Budapest, Régi vám köz 6, Ungaria
Adresa de e-mail: info@vashome.ro
5. Prelucrarea retragerii
După ce ați returnat pachetul și am verificat starea produsului, vom procesa returul. Vă rugăm să acordați cel puțin 7 zile lucrătoare de la data primirii bunurilor pentru procesarea returului. Rambursările pot dura între 1 și 7 zile pentru a apărea în contul dvs. bancar, în funcție de banca dvs. Veți fi notificat prin e-mail atunci când returnarea a fost procesată.