Termeni si Conditii Generale


Un contract creat în baza acestui document nu este depus (nu este accesibil ulterior, încheierea contractului este dovedită prin datele comenzii), se întocmește cu o declarație legală făcută cu comportament orientativ, nu se consideră scris contract, este scris în limba maghiară și nu se referă la un cod de conduită. Dacă aveți întrebări despre funcționarea magazinului online, procesul de comandă și livrare, vă stăm la dispoziție la datele de contact furnizate.

Domeniul de aplicare al acestor GTC acoperă relațiile juridice de pe site-ul Furnizorului de servicii ( https://www.vashome.ro ) și subdomeniile acestuia. Aceste GTC sunt disponibile continuu (și pot fi descărcate și tipărite în orice moment) de pe următorul site web: https://www.vashome.ro/pages/termeni-și-condiții-generale

Definitii:

Utilizator: orice persoană fizică, juridică sau organizație care utilizează serviciile Furnizorului de servicii și încheie un contract cu Furnizorul de servicii.

Consumator: Un Utilizator care este o persoană fizică care acționează în afara domeniului profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri.

Afacere: Persoană care acționează în sfera profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri.

Furnizor de servicii: O persoană fizică sau juridică sau o organizație fără personalitate juridică care furnizează servicii legate de societatea informațională, care furnizează servicii Utilizatorului și care încheie un contract cu Utilizatorul.

  1. DATE FURNIZORUL:

Numele furnizorului de servicii: Bontour Hungary Kft.
Sediul furnizorului de servicii (și, de asemenea, locul de tratare a reclamațiilor): adresa poștală: 1174 Budapesta, Régivám köz 6. Hungary
Informațiile de contact ale furnizorului de servicii și adresa de e-mail utilizată în mod regulat pentru contactarea utilizatorilor: info@vashome.ro
Numărul de înregistrare al companiei/numărul de înregistrare al furnizorului de servicii: 0109208840
Cod fiscal al furnizorului de servicii: HU25330287
Numele autorității de înregistrare/autorității de acordare a licenței și numărul licenței (dacă există): Curtea de Afaceri a Capitalei
Numărul de telefon al furnizorului de servicii este +3613009518
Limba contractului: maghiară
Date ale furnizorului de găzduire:
Nume: Shopify International Ltd.

Attn: Data Protection Officer
c/o Intertrust Ireland
2nd Floor 1-2 Victoria Buildings
Haddington Road
Dublin 4, D04 XN32
Ireland

  1. DISPOZIȚII DE BAZĂ:

2.1. Întrebările care nu sunt reglementate în acești Termeni și condiții, precum și interpretarea acestor Termeni și condiții, sunt guvernate de legea maghiară, în special de Legea V din 2013 privind Codul civil ("Ptk") și de anumite aspecte ale serviciilor și serviciilor comerciale electronice. legate de societatea informaţională CVIII din 2001 (Elker. tv.) Legea și 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumator și întreprindere. (II. 26.) la prevederile Hotărârii Guvernului. Produsele speciale sunt reglementate de prevederile legale sectoriale relevante. Prevederile imperative ale legislației relevante se aplică părților fără prevederi speciale.

2.2. Aceste GTC sunt în vigoare începând cu 4 ianuarie 2022 și vor rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii va publica modificările aduse acestor Termeni și Condiții pe site și va notifica Utilizatorii înregistrați și/sau achiziționați anterior cu privire la modificare prin e-mail. Modificările nu afectează contractele încheiate anterior, adică modificările nu au efect retroactiv.

2.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile privind site-ul web, orice parte a acestuia și conținutul care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Descărcarea, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea conținutului care apare pe site sau orice parte a acestuia este interzisă fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

2.4. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru vânzarea și cumpărarea produselor publicate pe alte site-uri web care nu sunt conectate la Furnizorul de servicii și nu sunt operate de Furnizorul de servicii.

  1. ÎNREGISTRARE/CUMPĂRARE

3.1. În timpul înregistrării/cumpărării, utilizatorul este obligat să furnizeze propriile sale date reale. În cazul datelor neadevărate furnizate în timpul achiziției/înregistrării sau referitoare la o altă persoană, contractul electronic rezultat este nul de drept. Furnizorul de servicii își exclude responsabilitatea dacă Utilizatorul își folosește serviciile în numele altei persoane, cu datele altei persoane.

3.2. Furnizorul de servicii nu va fi făcut responsabil pentru întârzierile de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite la datele furnizate greșit și/sau incorect de către Utilizator. Cu toate acestea, Furnizorul de Servicii informează Utilizatorii că, după consultarea Utilizatorului și identificarea clară, datele introduse greșit pot fi corectate în comandă, astfel încât facturarea și livrarea să nu fie împiedicate.

3.3. Furnizorul de servicii nu va fi tras la răspundere pentru daunele rezultate din uitarea parolei de către Utilizator sau dacă aceasta devine accesibilă persoanelor neautorizate din orice motiv neimputabil Furnizorului de servicii (dacă există înregistrare pe site).

  1. GAMA DE PRODUSE, SERVICII ȘI PREȚURI CARE POT FI CUMPĂRĂTATE

4.1. Produsele afișate pot fi comandate online (în unele cazuri telefonic) din magazinul online. Prețurile afișate pentru produse sunt în ron, prețuri brute (deci includ TVA-ul legal de 19%, sau în cazul în care Furnizorul de servicii facturează fără TVA, prețurile sunt sumele de plătit), dar nu includ taxele legate de livrare sau plată. . Costuri separate de ambalare - nu vor fi taxate, cu excepția cazului în care Utilizatorul solicită ambalaje decorative sau alte ambalaje speciale.

4.2. În magazinul online, Furnizorul de servicii afișează în detaliu numele și descrierea produsului și afișează fotografii ale produselor (dacă este posibil).

4.3. În cazul în care se introduce un preț promoțional, Furnizorul de Servicii va informa pe deplin Utilizatorii despre promoție și durata exactă a acesteia. 4/2009 privind regulile detaliate de indicare a prețului de vânzare și a prețului unitar al produselor, precum și a prețului serviciilor. (I. 30.) Reguli de decret comun NFGM-SZMM.

4.4. Dacă, în ciuda tuturor îngrijirii acordate de Furnizorul de servicii, pe site-ul Magazinului online apare un preț incorect sau un preț de „0” RON sau „1” RON din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să confirme comanda la prețul incorect, dar are opțiunea de a respinge oferta și poate oferi confirmarea prețului corect, știind care Utilizatorul are dreptul să nu accepte oferta modificată. Prin preț greșit înțelegem prețul la care întreprinzătorul nu are voința contractuală de a încheia contractul. În baza Legii V din 2013 privind Codul civil (Ptk.), contractul este creat prin exprimarea reciprocă și unanimă a voinței părților. În cazul în care părțile nu se pot pune de acord asupra condițiilor contractuale, adică nu există o declarație care să exprime voința părților reciproc și în unanimitate, în acest caz nu se poate vorbi de un contract valabil încheiat din care decurg drepturi și obligații.

4.5 Stoc redus - In cazul stocului redus, cantitatea de produse disponibile este de 1-3 buc. Datorita faptului ca operam mai multe magazine online, in cazul comenzilor multiple ale aceluiasi produs cu stoc redus in acelasi timp, se poate intampla ca produsul sa nu mai fie disponibil in momentul aprobarii comenzii.

  1. PROCESUL COMANDĂ

5.1. După înregistrare, utilizatorul se conectează la magazinul web/sau poate începe cumpărăturile fără înregistrare.

5.2. Utilizatorul stabilește numărul de produse care urmează să fie achiziționate.

5.3. Utilizatorul plasează produsele selectate în coș. Utilizatorul poate vizualiza oricând conținutul coșului făcând clic pe pictograma „coș”.

5.4. Dacă nu doriți să cumpărați un produs suplimentar, verificați cantitatea produsului pe care doriți să îl cumpărați. Puteți șterge conținutul coșului făcând clic pe pictograma „Șterge – X”. Pentru a finaliza cantitatea, Utilizatorul face clic pe pictograma „+,-”.

5.5. Utilizatorul introduce adresa de livrare și apoi metoda de livrare/plată, ale căror tipuri sunt următoarele:

5.5.1. Metode de plata:

Colectare personală: În cazul alegerii plății la primirea mărfii, Utilizatorul plătește prețul de achiziție al produsului prin card bancar la sediul comercial al Furnizorului de Servicii sau în altă locație indicată de Furnizorul de Servicii.

Plata ramburs la livrare: In cazul in care produsul comandat este livrat printr-un serviciu de curierat, este posibil ca Utilizatorul sa achite curierului suma totala a comenzii in numerar sau prin card bancar la primirea produsului/produselor comandate.

Nu există posibilitatea de ramburs la livrare la punctul de colet GLS, această livrare putând fi selectată doar prin transfer bancar sau în cazul plății online cu cardul bancar.

Prin transfer bancar: Utilizatorul trebuie să transfere contravaloarea produselor comandate în contul bancar în e-mailul de confirmare în termen de 3 zile. După ce suma a fost creditată în contul bancar al Furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul de a primi produsul(e) în modul specificat de acesta.

Online prin card bancar: Utilizatorul are opțiunea de a plăti contravaloarea totală a comenzii online prin card bancar prin sistemul de plată securizat al furnizorului de servicii financiare utilizat de Furnizorul de servicii.

Plată cu cardul de credit :

Înțeleg că următoarele date personale stocate de Furnizorul de servicii în baza de date a utilizatorilor a https://www.vashome.ro/ vor fi transferate împuternicitului de date. Gama de date transmise de operatorul de date este următoarea: Nume și adresă de facturare, e-mail, număr de telefon.

5.5.2. Cost de transport (sume brute):

Livrare gratuita

5.6. Suma finală care trebuie plătită include toate costurile pe baza rezumatului comenzii și a scrisorii de confirmare. Utilizator conform Ptk. 6:127. §, sunteți obligat să vă asigurați fără întârziere dacă calitatea și cantitatea produsului/produselor comandate sunt adecvate. Produsele sunt livrate în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 17:00.

5.7. După introducerea datelor, Utilizatorul își poate trimite comanda făcând clic pe butonul „comandă”, dar înainte de aceasta, poate verifica încă o dată datele introduse, poate trimite un comentariu cu comanda sa sau ne poate trimite un e-mail al oricărui alt dorinte legate de comanda.

5.8. Odată cu comanda, utilizatorul ia la cunoștință că 45/2014. (II. 26.) În conformitate cu § 15. și alte condiții (de exemplu, § 20.) din Hotărârea Guvernului, o obligație de plată apare odată cu ordinul.

5.9. Corectarea erorilor de introducere a datelor: Înainte de a închide procesul de comandă, utilizatorul poate oricând să revină la faza anterioară, unde poate corecta datele introduse. În detaliu: În timpul comenzii, este posibilă vizualizarea și modificarea conținutului coșului, dacă coșul nu conține cantitatea de comandat, Utilizatorul poate introduce numărul cantității de comandat în câmpul de introducere a datelor în coloana de cantitate. Dacă Utilizatorul dorește să șteargă produsele din coș, faceți clic pe butonul „X” „Șterge”. În timpul comenzii, Utilizatorul are întotdeauna posibilitatea de a corecta/șterge datele introduse.

5.10. Utilizatorul va primi o confirmare prin e-mail după trimiterea comenzii. În cazul în care această confirmare nu este primită de către Utilizator în termenul prevăzut, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea comenzii de către Utilizator, Utilizatorul va fi eliberat de oferta obligatorie sau de obligația contractuală. Comanda și confirmarea acesteia vor fi considerate a fi primite de către Furnizorul de servicii sau de către Utilizator atunci când aceasta devine disponibilă pentru acesta. Furnizorul de servicii își exclude responsabilitatea pentru confirmare în cazul în care confirmarea nu este primită la timp deoarece Utilizatorul a introdus o adresă de e-mail greșită în timpul înregistrării sau pentru că spațiul de stocare aparținând contului este plin, Utilizatorul nu poate primi mesaje.

5.11. Utilizatorul ia la cunostinta ca confirmarea descrisa la punctul anterior este doar o confirmare automata si nu creeaza un contract. Contractul este creat atunci când Furnizorul de Servicii anunță Utilizatorul printr-un nou e-mail despre detaliile comenzii și despre îndeplinirea preconizată a acesteia după confirmarea automată menționată la punctul anterior.

  1. PRELUCRAREA SI ELIMINAREA COMENZILOR

6.1. Comenzile sunt procesate în ordinea primirii în zilele lucrătoare în timpul programului de lucru. De asemenea, este posibilă plasarea comenzii în afara orelor marcate ca procesare a comenzii, dacă aceasta se face după încheierea programului de lucru, aceasta va fi procesată în următoarea zi lucrătoare. Serviciul de relații cu clienții al furnizorului de servicii vă va confirma întotdeauna electronic când vă poate onora comanda.

6.2. Termen general, in termen de 1-3 zile lucratoare de la incheierea contractului.

6.3. În baza contractului de vânzare, Furnizorul de servicii este obligat să transfere dreptul de proprietate asupra articolului, iar Utilizatorul este obligat să plătească prețul de achiziție și să ia livrarea articolului.

6.4. În cazul în care vânzătorul este o afacere, iar cumpărătorul este un consumator, iar vânzătorul se obligă să livreze articolul cumpărătorului, riscul de deteriorare trece către cumpărător atunci când cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta intră în posesia articolului. Riscul de deteriorare se transferă cumpărătorului la predarea cărăuşului, dacă transportatorul a fost comisionat de către cumpărător, cu condiţia ca transportatorul să nu fi fost recomandat de către vânzător.

6.5. În caz de întârziere a Furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul de a stabili un termen suplimentar. În cazul în care vânzătorul nu execută în termenul suplimentar, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.

6.6. Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a stabili un termen suplimentar dacă
a) Furnizorul de servicii a refuzat executarea contractului; obsesie
b) conform acordului părților sau datorită scopului recunoscut al serviciului, contractul ar fi trebuit să fie executat la timpul de executare specificat - și nu în orice alt moment.

6.7. În cazul în care Furnizorul de servicii nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, acesta este obligat să informeze imediat Utilizatorul despre acest lucru și să ramburseze fără întârziere suma plătită de către Utilizator, iar Furnizorul de servicii. este de asemenea obligat să se asigure că Utilizatorul pune în aplicare celelalte căi de atac legale în caz de executare defectuoasă.drepturi.

6.8. Furnizorul de Servicii atrage atenția Utilizatorilor asupra faptului că în cazul în care Utilizatorul nu preia livrarea produsului(produselor) comandat(e) executat(e) în conformitate cu contractul (indiferent de modalitatea de plată), acesta comite o încălcare a contractului, tocmai conform la Codul civil. 6:156. § (1) are restanțe.

Aceasta înseamnă că Furnizorul de servicii, pe baza regulilor de gestionare neobligatorie - în cazul în care Consumatorul nu își indică intenția de a anula (și nu face o declarație dacă dorește să primească produsul/produsele comandate) - stocarea aferentă produsului (produselor) aplică costul său obișnuit și costul de transport (dus-întors) pentru Utilizatori.

Furnizorul de servicii atrage atenția Utilizatorilor asupra faptului că, pentru a ne pune în aplicare cererile legale care decurg în acest mod, folosește ajutorul avocaților săi, astfel încât plata altor costuri (legale) rezultate din încălcarea contractului (inclusiv taxele procedurii ordinului de plată) sunt suportate și de Utilizator.

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului, precum și Regulamentul 45/2014 privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi. (II.26.) În conformitate cu reglementările din Hotărârea Guvernului, Consumatorul are dreptul de a anula fără a prezenta motive.

Dreptul consumatorului de retragere sau de reziliere

  1. a) în cazul unui contract de vânzare a unui produs
  2. aa) produsul,
  3. ab) la cumpărarea și vânzarea mai multor produse, dacă fiecare produs este livrat la un moment diferit, până la ultimul produs livrat,
  4. ac) în cazul unui produs format din mai multe loturi sau bucăți, ultimul lot sau bucată furnizat;
  5. ad) dacă produsul trebuie furnizat în mod regulat într-o perioadă specificată, primul service,

poate fi exercitat in termen de paisprezece zile de la data primirii de catre consumator sau de catre un tert, altul decat transportatorul indicat de acesta.

În cazul în care Furnizorul de servicii nu respectă aceste informații, perioada de retragere de 14 zile va fi prelungită cu douăsprezece luni. În cazul în care Furnizorul de servicii furnizează informațiile după expirarea a 14 zile de la data primirii produsului sau de la data încheierii contractului, dar în termen de 12 luni, termenul de retragere este de 14 zile de la data comunicării acestor informații. .

7.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens, sau în temeiul Art. 45/2014. (II.26.) prin intermediul unui model de declarație specificat în Anexa 2 la Hotărârea Guvernului .

7.3. Perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere expiră la 14 zile de la data la care Consumatorul, sau un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul, primește produsul.

7.4. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere și în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și ziua primirii produsului.

7.5. Costul returnării produsului trebuie să fie suportat de Consumator, Furnizorul de Servicii nu s-a angajat să suporte acest cost.

7.6. In cazul exercitarii dreptului de retragere, Consumatorului nu i se vor percepe alte costuri in afara de costul returnarii produsului.

7.7. Consumatorul nu are dreptul de retragere în cazul unui produs neprefabricat care a fost produs pe baza instrucțiunilor Consumatorului sau la cererea expresă a acestuia, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat consumatorului.

7.8. De asemenea, Consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere

  1. în cazul unui contract de prestare de servicii, după finalizarea serviciului în ansamblu, dacă societatea a început prestarea cu acordul expres, prealabil al Consumatorului, iar Consumatorul a recunoscut că își pierde dreptul de reziliere după finalizarea serviciului în ansamblu;
    b. in ceea ce priveste un produs sau serviciu, al carui pret sau comision depinde de eventuala fluctuatie a pietei monetare, care nu poate fi influentata de catre companie, nici macar in perioada limita de exercitare a dreptului de retragere;
    c. privind un produs perisabil sau un produs care își păstrează calitatea pentru o perioadă scurtă de timp;
    d. în ceea ce privește un produs cu ambalaj închis, care nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare din motive de protecție a sănătății sau de igienă;
    e. în ceea ce privește un produs care, datorită naturii sale, este amestecat inseparabil cu un alt produs după livrare;
    f. în ceea ce privește o băutură alcoolică, a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței într-un mod care nu poate fi controlat de societate și al cărei preț a fost convenit de părți la încheierea contractului de vânzare, dar executarea contractului are loc doar după a treizecea zi de la încheierea contractului;
    g. în cazul unui contract de afaceri în care afacerea vizitează Consumatorul la cererea expresă a Consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
    h. în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea de înregistrări audio și video în ambalaje sigilate, precum și copii de software de calculator, dacă Consumatorul a deschis ambalajul după transfer;
    i. cu privire la ziare, reviste și periodice, cu excepția contractelor de abonament;
    j. în cazul contractelor încheiate la licitație publică;
    k. cu excepția serviciilor locative, în cazul unui contract de furnizare de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau un serviciu legat de activități de agrement, dacă s-a convenit un termen sau termen de executare definit în contract;
    l. în ceea ce privește conținutul de date digitale furnizat pe un suport de date nematerial, dacă afacerea și-a început desfășurarea cu acordul expres, prealabil al Consumatorului și, în același timp cu acest consimțământ, Consumatorul a declarat că va pierde dreptul său de retragere după începerea executării.

7.9. Furnizorul de servicii va rambursa întreaga sumă plătită de consumator cu titlu de despăgubire, inclusiv costurile suportate în legătură cu prestarea, imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile după ce societatea ia cunoştinţă de anularea contractului de absent. În același timp, Furnizorul de servicii are dreptul de reținere.

7.10. În timpul rambursării, Furnizorul de Servicii utilizează o metodă de plată identică cu metoda de plată utilizată în timpul tranzacției inițiale, cu excepția cazului în care Consumatorul își dă acordul expres cu utilizarea unei alte metode de plată; datorită aplicării acestei metode de rambursare, Consumatorului nu i se va percepe niciun cost suplimentar.

7.11. Consumatorul este obligat să returneze bunurile fără întârzieri nejustificate, dar în nici un caz mai târziu de 14 zile de la data transmiterii notificării de retragere din contract către Furnizorul de Servicii, sau să le livreze la adresa Furnizorului de Servicii.

7.12. În cazul anulării scrise, consumatorul trebuie să trimită declarația de anulare în termen de 14 zile.

7.13. Consumatorul respectă termenul limită dacă returnează sau predă produsul (produsele) înainte de sfârșitul perioadei de 14 zile. Returul se consideră finalizat în termenul limită dacă Consumatorul trimite produsul înainte de termenul limită.

7.14. Consumatorul suportă doar costul direct al returnării produsului, cu excepția cazului în care Furnizorul de servicii s-a angajat să suporte acest cost.

7.15. Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de Furnizorul de Servicii.

7.16. Furnizorul de servicii poate reține rambursarea până când bunul (bunurile) au fost returnate sau Consumatorul nu a furnizat dovada că acestea au fost returnate: se va lua în considerare prima dintre cele două date.

7.17. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate face acest lucru în scris (folosind declarația atașată), telefonic, sau chiar personal la unul dintre contactele Furnizorului de Servicii. În cazul unei notificări scrise prin poștă, luăm în considerare ora la care a fost trimisă la poștă, iar în cazul unei notificări telefonice, ora la care a fost trimisă prin telefon. Consumatorul poate returna produsul comandat Furnizorului de Servicii prin posta, personal sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.

7.18. Consumatorul este responsabil numai pentru deprecierea rezultată din utilizarea depășirii utilizării necesare pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.

7.19. 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumator și întreprindere. (II.26.) Decretul guvernamental este disponibil aici.

7.20. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului este disponibilă aici.

7.21. Consumatorul poate contacta Furnizorul de Servicii și cu alte reclamații la datele de contact prevăzute în prezentul Regulament.

7.22. Dreptul de retragere se aplică numai Utilizatorilor care se califică drept Consumatori conform Codului civil.

7.23. Dreptul de retragere nu aparține companiei, adică unei persoane care acționează în sfera profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri.

7.24. (Aplicabil numai în cazul în care Furnizorul de servicii oferă și un serviciu pe lângă vânzare.) În cazul în care Consumatorul reziliază contractul de absent după începerea executării, acesta este obligat să plătească companiei o taxă proporțională cu serviciul prestat până la data de notificarea rezilierii către societate. Suma care trebuie plătită proporțional de către Consumator va fi determinată pe baza sumei totale a contraprestației stabilite în contract plus taxe. În cazul în care Consumatorul dovedește că suma totală astfel determinată este excesiv de mare, suma proporțională trebuie calculată pe baza valorii de piață a serviciilor prestate până la data încetării contractului.

7.25. Procedura de exercitare a dreptului de retragere:

7.25.1. În cazul în care Consumatorul dorește să folosească dreptul de retragere, acesta trebuie să-și indice intenția de retragere prin datele de contact ale Furnizorului de servicii.

7.25.2. Consumatorul își exercită dreptul de retragere în termenul limită dacă își trimite declarația de retragere înainte de sfârșitul celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În caz de anulare în scris, este suficient să trimiteți declarația de anulare în termen de 14 zile. În cazul notificării prin poștă, se ia în considerare data trimiterii prin poștă, în cazul notificării prin email, ora trimiterii e-mailului.

7.25.3. În caz de anulare, Consumatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa Furnizorului de Servicii fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la notificarea declarației de anulare, sau să-l predea furnizorului de servicii. Termenul se consideră îndeplinit dacă trimiteți produsul înainte de termenul de 14 zile (deci nu trebuie să sosească în 14 zile). Clientul suportă costurile suportate în legătură cu returnarea mărfurilor ca urmare a exercitării dreptului de retragere.

7.25.4. Cu toate acestea, Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de Furnizorul de Servicii. Consumatorul isi exercita si dreptul de retragere in perioada cuprinsa intre data incheierii contractului si data primirii produsului.

7.25.5. La cumpărarea și vânzarea mai multor produse, în cazul în care produsele individuale sunt livrate în momente diferite, clientul își poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea ultimului produs sau produs livrat format din mai multe articole sau piese.

  1. GARANȚIE GARANTATĂ

Performanță defectuoasă

Un prestator de servicii efectuează incorect dacă, la momentul efectuării, serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau legislație. Furnizorul de servicii nu funcționează incorect dacă titularul dreptului cunoștea eroarea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să cunoască eroarea la momentul încheierii contractului.

În contractul dintre consumator și societate este nulă stipulatia care abate de la prevederile prezentului capitol privind garanția accesorie și garanția în dezavantajul consumatorului.

Drepturile multiple de garanție sunt disponibile numai pentru Utilizatorii care se califică drept consumatori conform Codului civil.

Utilizator care este o afacere: o persoană care acționează în sfera profesiei sale, ocupației independente sau activității sale de afaceri.

Garanție accesorii

8.1. În ce cazuri își poate exercita Utilizatorul dreptul de garanție pentru accesorii?

În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.

8.2. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza revendicării sale de garanție pentru accesorii?

Utilizatorul poate - la alegerea sa - să facă uz de următoarele pretenții de garanție accesorii: el sau ea poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea revendicării alese de Utilizator este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru companie în comparație cu la îndeplinirea altor cerințe. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita reparația sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a despăgubirii sau, în ultimă instanță, vă puteți retrage din contract. Puteți trece de la dreptul de garanție al accesoriului ales la altul, dar costul comutatorului este suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care a fost justificat sau compania a furnizat un motiv pentru aceasta.

Consumatorul are, de asemenea, dreptul – în funcție de gravitatea încălcării contractului – să solicite livrarea proporțională a despăgubirilor sau să rezilieze contractul de vânzare dacă

  1. a) societatea nu a efectuat reparația sau înlocuirea sau a făcut-o, dar nu a efectuat dezafectarea și repunerea în funcțiune parțială sau totală sau a refuzat să conformeze bunurile cu contractul;
  2. b) a intervenit o eroare repetată de executare, în ciuda faptului că societatea a încercat să conformeze bunurile cu contractul;
  3. c) eroarea de executare este atât de gravă încât justifică o reducere imediată a prețului sau rezilierea imediată a contractului de vânzare; obsesie
  4. d) întreprinderea nu s-a angajat să conformeze bunurile cu contractul sau reiese clar din circumstanțe că afacerea nu va face bunurile conform contractului într-un termen rezonabil sau fără prejudicii semnificative aduse intereselor Consumatorului.

În cazul în care Consumatorul dorește să rezilieze contractul de vânzare invocând executarea defectuoasă, companiei îi revine sarcina de a dovedi că vina este nesemnificativă.

Consumatorul are dreptul de a reține partea rămasă din prețul de cumpărare - în funcție de gravitatea încălcării contractului - în totalitate sau parțial, până când societatea își îndeplinește obligațiile legate de conformitatea prestației cu contractul și executarea defectuoasă.

Termenul rezonabil pentru repararea sau înlocuirea bunurilor se calculează din momentul în care Consumatorul a informat compania despre defectul.

Consumatorul trebuie să pună bunurile la dispoziția companiei pentru a finaliza reparația sau înlocuirea.

Societatea trebuie să asigure returnarea mărfurilor schimbate pe cheltuiala proprie. Dacă reparația sau înlocuirea necesită scoaterea bunurilor care au fost puse în funcțiune în conformitate cu natura și scopul bunurilor - înainte ca defectul să devină detectabil - atunci obligația de reparare sau înlocuire include scoaterea mărfurilor neconforme și punerea în funcțiune a mărfurilor înlocuite sau reparate plasând sau suportând costurile de scoatere sau punere în funcțiune.

Livrarea despăgubirii este proporțională dacă valoarea acesteia este egală cu diferența dintre valoarea bunurilor la care are dreptul Consumatorul în cazul executării contractuale și valoarea bunurilor efectiv primite de Consumator.

Dreptul Consumatorului de a rezilia